Зниження ставок фрахту на глобальному спотовому ринку морських контейнерних перевезень до кінця року не очікується, зазначив глава компанії AP Moller-Maersk в регіоні Східна Європа Жолт Катона. Про це повідомило агентство «Інтерфакс».
За словами Катона, причина такого становища в тому, що кількість суден і потужностей все ще менша, ніж потрібно для перевезень, особливо з Китаю до Європи та до Північної Америки. «За динамікою ми очікуємо,ніж потрібно для перевезень що ця ситуація залишиться до кінця року точно, тому що дуже багато накопиченого вантажу, який не може виїхати»
Зниження ставок фрахту на глобальному спотовому ринку морських контейнерних перевезень до кінця року не очікується, зазначив глава компанії AP Moller-Maersk в регіо. Про це повідомило агентство «Інтерфакс». Така ж тенденція спостерігається і на ринку транзитних залізничних перевезень із Китаю до Європи, зазначив Катона.
Зниження ставок фрахту на глобальному спотовому ринку морських контейнерних перевезень до кінця року не очікується, зазначив глава компанії AP Moller-Maersk в регіоні Східна Європа Жолт Катона. Про це повідомило агентство «Інтерфакс».
За словами Катона, причина такого становища в тому, що кількість суден і потужностей все ще менша, ніж потрібно для перевезень, особливо з Китаю до Європи та до Північної Америки. «За динамікою ми очікуємо, що ця ситуація залишиться до кінця року точно, тому що дуже багато накопиченого вантажу, який не може виїхати», — пояснив гендиректор Maersk.
Така ж тенденція спостерігається і на ринку транзитних залізничних перевезень із Китаю до Європи, зазначив Катона.